Ja det är väl ett måste nu??

Ja okej då jag skriver väl ett inlägg om mitt sååå intressanta liv =)
Jag har blivit brunett igen om någon kände att dem ville veta det...Sommaren har varit allment tråkig och dålig, knappt haft tid för något annat än jobba....*suuuuck*

I helgen har jag tagit det lugnt eftersom jag har dragit ner på festandet, man måste tänka på hälsan lite och speciellt pengarna...kostar ju massor att dricka och gå ut på krogen.

Tommy har tagit sig in på en svetsar utbildning som kommer vara i 5 månader och sedan 1 år som lärling, det blir bra det så han får en riktigt utbildning och får tjäna okej med pengar...plus skulle han vilja tjäna lite extra kan han ju alltid åka några månader till Norge. Jag funderar på läsa upp min matte under vintern, så jag sedan kan studera på högskola...men det får bli efter Tommy är klar med sin utbildning så vi har okej med pengar.

Idag så har jag fixat Maddes blogg åter igen, och den dummade sig så sjukt mycket, men nu är den äntligen som den ska :) Ska senare under dagen eller imorgon ta och göra om min blogg också är less på allt just nu så har inte så mycket ork över till annat.

//cattis

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback