varför?!

Varför ska tjejer ALLTID vara dem som fixar och håller ordning och håller sina JÄVLA löften?! Varför kan inte killar faktiskt fatta att dem också måste hjälpa till för att saker och ting ska funka?! Fan är så less att vara en hönsmamma....och det värsta av allt är att DU inte ser vad jag gör....skulle jag inte plocka upp efter varje gång du lägger saker på ställen så skulle hela jävla lägenheten vara TOTAL FÖRSTÖRD! Så jävla less på att DU är så jävla lat....


Och jag vet att du läser detta imorgon då ska du handlar SVINTO!

Kommentarer
Sandra

Tryck på kategorin tävling i min blogg och se om du hittar nåt kul ;)

2008-09-27 23:04:22
URL: http://sandas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback