Stopp i avloppet!!

Suck, vi har stopp i avloppet här hemma så nu har jag ringt och felanmält det och jag hoppas han kommer och fixar det, vattnet rinner så himla sakta så man är ju oroad för sätta på diskmaskinen....=/

Bara 8 dagar kvar innan UL  :) känns så spännande men ändå är man ju lite smått oroad att något ska vara fel...och hur man då ska kunna ta det. Men man får försöka att inte tänka på sånt, men det är svårt eftersom man vet ju att saker kan gå fel. Men jag hoppas verkligen att våran lilla skatt är frisk och vill visa om den är en liten pojke eller en liten flicka :)

Måste också tacka Berit min härliga granne som har stickat en jätte mysig barnfilt, ska ta bild på den sen den är så fin och mysig..Den tog nog en stund att sticka :)

Nä nu ska jag sätta på en tvätt och kolla runt lite om några serier har börja sändas än :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback