1 Maj

Ååh vilket härligt väder vi fått nu igen :) Äntligen kanske våren verkligen är påväg! Går inte ens vara ute på balkongen just nu är närmare 40 grader därute hehe...

Ikväll kommer mamma och Fredrik, men inte förns sent någonstans mellan 21-22, båda jobbar ju hela dagen idag. Ska ta och bädda och dammsuga så det är rent och fint när de kommer på besök, och eftersom Fredrik har allergi så ska jag dammsuga lite extra noga.

Igår var jag o Tommy på birsta, Tommy köpte en hjälp till mopeden som vi köpte i tisdags och jag köpte mig en jättebra mascara och ett par super fina svarta skor :)


Kommentarer
Cattis

Hahaha Tommy köpte hjälp igår :P Haha ska ändra sen ska stå hjälm så klart :D

2009-05-01 10:36:05
Madde

Haha jajjemen, men du vet ju hur jag är :P Men jag behövde faktiskt lite nya sommarkläder nu efter graviditeten och allt..så det förtjänade jag! ;)

2009-05-02 10:54:40
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Anna

Det är så skönt med VÅR!!! :)

Hoppas allt e bra med er! :)

2009-05-02 20:18:38
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback