Besök hos BM

Idag så har jag varit på besök hos BM, och hade bra värden och lillen låg neråt även denna gång. Hjärtljudet låg på 146. Och jag hade ett SF-mått på 31 cm så magen den växer allt ;P Sist i vecka 29 hade jag 28 cm. Men jag följer min kurva som jag ska. Och det var lite som jag gissat det är bena hans som ligger och trycker och pressar på mina kära revben SKÖNT *eller inte* Har även gått upp ca 4 kg nu, vilket BM sa att det är rätt lite, men förmodligen så är det lite mer men jag har gått ner i mig själv så det syns inte på vågen.

Fråga också vad det är som gör att min mage blir "platt" när jag sitter ner, och det var som jag trott. Att det är musklerna mina som håller in magen fortfarande. Och hon sa att det var bara bra eftersom då har jag lite muskler som sedan kan hjälpa hålla in magen bättre...Vi ser väl :)

Fått alla mina tider nu som jag ska till BM, sista jag fick var 17 juli, men då har jag bestämt att han redan ska vara ute ;) haha

Fick äntligen veta också att jag slipper göra någon mer praktik nu, så jag är överlycklig...har fan haft ett helvete, varit så jobbigt. Igår när jag var där fick jag förvärkar och riktigt förbannat ont gjorde dem så fick åka hem tidigare...och då var det inge skönt att sitta på en buss vill jag då lova!! UUH!

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma, sen blir det nog att vila en liten stund, sovit fruktansvärt dåligt och gick upp vid sju tiden eftersom jag hade tid hos BM 8.00.

Ha en bra dag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback