Fina fisken ;)

Ikväll har jag o tommy hjälpt berit fixa till akvariumet, så nu är det super rent. Kände mig så dum när jag inte kunde bära allt vatten, men vad gör man? Finns ju mycket annat man kan göra...inte bara byta vatten. Sen imorgon ska jag o sussi åkte iväg och lämna in jätte malarna till Arken eftersom de har blivit alldeles för stora för akvariumet. Sen ska vi även ta med hem 10 andra små söta fiskar. : ) saknar själv mitt akvarium, speciellt nu när det vart så rent och fint. Men ska hämta hem det någon dag i framtiden, står ju på vinden hos mamma o pappa. 

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan lite kvällsfika och tänka på refrängen : ) Ha det bäst!  

Kommentarer
Victoria

Jodå det är bara bra, eller.. dom senaste dagarna har jag mått väldigt konstigt, mår konstant illa, snurrig och är trött.. men de går väl över hoppas jag. Käkar alvedon för fulla muggar, inge kul.



Hur är de själv? Börjar du bli väntlös? =)

2009-05-27 18:09:30
URL: http://virred.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback