4 månader idag

idag är våran älskade son Jonathan 4 månader gammal, i natt klockan 23.40 för fyra månaders sen föddes våran underbara son efter en 36 timmars lång och smärtsam förlossning. Han är verkligen lyckan i mitt liv, jag älskar dig Jonathan så fruktanvärst mycket, tack för att du förgyller vårat liv.

Tyvärr har jag inte tagit några bilder senaste dagarna eftersom jag har inte laddat kameran. Men ska ta bilder imorgon på gossen för nu är den full laddad igen.

Sen gick inte teoriprovet som jag hade hoppas i tisdags, fick 51 poäng och 52 är godkänt så blev något less om jag säger så. Sen skulle jag ha haft uppkörning igår onsdag men gubben från vägverket var sjuk....Så nu har jag uppkörning på tisdag den 1 december på förmiddagen :)

Idag har vi varit på stan en sväng, handlat lite julklappar och kläder åt Jonathan, handla även 2 nagellack och en röd längre tröja från Cubus åt mig själv. Sen har vi även köpt Amandas julklappar, och jag vet en som kommer vara glad när hon öppnar, och då menar jag inte Amanda HAHAHA ;)

Sen har jag o Tommy fixat lite julsaker här hemma, ska göra mera men måste köpa lite, men nu är iaf det jul i fönsterna :)

 
Haha datorn har även blivit julad ;)


Kommentarer
emma

Du klarar teorin nästa gång=) Fick också ett fel för mycket första gången,men nästa gång klarar du också de=)

2009-11-26 21:47:18
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Madde

HAHAHA jag tror att ni har köpt Hello Kitty-kläder till Amanda eftersom du skriver så :D Hoppas jag har rätt..hihi ;)

2009-11-26 22:30:13
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback