Bilder

Idag ska jag och Jonathan ner på stan en sväng, ska se om jag hittar något fint på interflora har ju en present check på 100 kr därifrån som kanske är på tiden att jag använder. Sen blir det nog en sväng till körskolan också så jag kan plugga lite teori, och Jonathan kan charma alla som är där ;) hihi

Och i helgen jobbar Tommy, så då har jag en massa tid att bara sitta och plugga så jag inte åker dit på teorin igen...Och just nu sitter gossen i sin babysitter och leker som bara den med leksakerna som hänger ner...slår och sparkar som bara den ;) Sååå sött


La ju inte in några bilder igår så tig ett par stycken idag så ni kunde få se våran fina gosse som nu är 4 månader & 1 dag gammal. Shit vad tiden går fort. Det är så underbart att se honom växa och utvecklas mer och mer för varje dag som går. Det är verkligen lyckan i mitt liv.





   

 




Ps// Jag ska försöka börja uppdatera oftare, har bara väldigt mycket för mig just nu med körningen och pluggningen, men förhoppningsviss har jag mitt körkort snart :)


Kommentarer
Elleonora

Ja mer uppdatering tack :) Storkille då... våra grabbar är verkligen så stora! Växer så det knakar!

2009-11-27 11:56:01
URL: http://elleonora.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback