Måndag & 750 kr rikare

Ännu en natt då gossen sover som en liten ängel, snacka om bortskämda man blir. I natt sov han 13 timmar i sträck men ville inte somna om, men det gör inget om man fick sova tills åtta. Vaknades faktiskt inte av honom utan av att telefonen ringde..

Idag ska vi ut på Birsta en sväng och kolla efter lite saker till jonathans rum, bland annat en taklampa och någon hylla så vi kan ställa upp sakerna han fick på dopet, plus böckerna som vi har här hemma.

Och så blev vi 750 kr rikare, eftersom Tommy vann när han spelade på en match nu i helgen. Och nu vid jultider så klagar man ju inte på det extra :)

Imorgon har jag uppkörning, och JA jag är sjukt nervös...men det är bara ta dagen för vad den blir. Jag hoppas jag har nerverna i styr, de som kan köra det för mig. Annars vet jag redan att jag kör bil bra, men pressen från att måste vara perfekt kan ju gå som den går....Äsch vi ser imorgon inget jag ska grubbla på.

Nu ska jag kliva upp och börja även denna dag, ha en bra dag! // Catarina


Kommentarer
Erica ~Zackarias 090814~

Hej ;) Ja jag fick ju det, en Zackarias :) 10 timmar tog min förlossning, jag blev igångsatt på bf + 14. :)

2009-11-30 20:30:06
URL: http://blendshes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback