Ny bilstol

Nu har Jonathan fått en ny bilstol av sin mormor & morfar. Han satt ihop som en liten krov i den andra, och bältet fick jag kääämpa för att knäppa. Kommer använda den gamla nu innan jag kör själv, men känns så härligt att ha en riktig som jag vet han sitter säkert i. Och denna kommer han kunna ha i många år framöver. Denna stol kan man ha från 4 månader eller 9 kg, men vi testa ut den så den inte skulle bli förstor och det var den inte. Passa alldeles utmärkt på minsta nivån :) Han såg så nöjd ut när han åkte i den nu idag och slapp sitta ihop som i ett knivställ.

Den var på kampanjepris nu i dagarna så idag gick den på 2900 kr annars går den på närmare 3600 kr :)

Sen har Jonathan fått 3 bodys av sin mormor :)

Jag har varit på bilskolan idag och igår, har halkbana imorgon, ska vara nere på körskolan klockan 7.00 BLÄÄÄÄÄ vilka går upp då ;) haha. Nä men tydligen skulle jag köra, så det blir ännu mera motorväg Neeeej!

Nu ska jag bada Jonathan, och sedan börja flytta över sängen till hans rum, mamma ska hjälpa mig göra klart hans rum. :)

ha en bra kväll!



   

   


Kommentarer
Ninni

Har en precis likadan tror jag i röd och den köpte jag för 2100

2009-11-18 00:28:50
URL: http://sessanninni.bloggagratis.se
heidi

funderar oxå på att köpa denna stol till våran son, skulle du kunna lägga upp bilder på när er son sitter i den ? :)) Vore kjul o se, vi har provat den men får nog vänta ett litet tag te då han fortfarande e för liten för den..

2009-12-05 13:09:06
URL: http://heromer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback