Då var det fredag! :D

Hehe japp klockan är närmare två på natten och jag kom nyss hem från Maria, hehe har suttit och studerat kläder på internet, det är som världens värsta drog ;) Så nu önskar jag dig lycka till Maria att du vinner en massa fina kläder från tradera :)

Och jag fick hem mina Ellos kläder idag, 3 plagg var det 2 satt hur bra som helst, men den 3.de var verkligen förliten i brösten så jag fråga Maria om hon ville testa det, och vi gjorde ett byte, hon hade ett linne som var förstort och jag ett som var förlitet. :) hehe

Imorgon blir det party, ska dricka vin och någon god cider, blir att vara hemma hos Maria & Timmy, säkerligen äta en middag innan också tillsammans. Mysigt värre, och lillgossen ska vara hos sin farmor o farfar. Men jag kommer ha klädångest imorgon när jag ska veta vad jag ska ha på mig, och vill ju ha på mig nåt som jag inte ser ut som en stoppad krov *skrattar* Ska visa kort på kläderna som jag köpt senare :) Ska även se vad jag har här hemma, söker ett rött linne som jag fattar inte vart det är???! någon som vet ;P

Ha en bra natt hehehe :P GOD NATT!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback