Då var man vaken

Japp då var det fredag, fan va skönt, hehe inte för man jobbar hehe men iaf. Nu är Tommy också ledig tills på söndag och det är verkligen skönt att få ha honom hemma ibland.

Ikvälls så blir det dricka med Maria, Madde och Timmy ja självklart Tommy också =) Ska bli så kul, känns som det är på tiden man får ha lite skoj. Frågan är bara vad man ska sätta på kroppen???!

Nä nu ska jag söka lite mera efter ett linne som jag inte fattar vart det tagit vägen, kläder kan väl inte bara gå upp i rök??? Sen skulle jag vilja ha ett par jeansleggings men vet inte om jag orkar ner på stan??

Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Emma Viklund

Hoppas du hittar nånting att ha på dig & att ni får roligt ikväll! :) Du får blogga mer idag, visa din outfit med mer.. Nu har du inte lagt upp några bilder på Jonathan sedan 28september! :O Vill ju se er sötnos ju! :)

2009-10-09 10:35:48
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback