:(

Ibland fatttar jag inte varför jag jämt för skiten för allt. JAG HADE FÖR FAN INTE ENS SAGT ÅT ELLER GJORT NÅGOT! Så jävla less på att alltid få skiten, så jälva ledsen och förstörd, tack maria att du finns.....jag har gråtit i timmar...vad hade jag gjort dig för att du inte ens ville säga hejdå? Det var inte jag som ens sa något om Eva, jag sa ju inte ens något varför får jag skiten då?! Så jävla ledsen så jag orkar fan inte mera....så jävla förbannat ont det gör att hela tiden måste vara den som gör fel även fast jag inte gjort det!!! FAN!

jag hörde ju till och med om toan, jag sa ju inget allt blev så fel...VARFÖR ska jag få för det???????!!! Fattar inte....Borde fan sätta ett skott i skallen på mig själv så slipper alla mig...skulle vara bättre så...

Kommentarer
Tage Tagetes

Alkohol är en drog som förstör våra liv. Den sänker vår normala intelligensnivå och gör så att vi inte längre kan umgås vettigt med varandra. Missförstånd och konflikter uppstår av orsaker som man i efterhand inte kan förstå. Varje människa måste ställa sig frågan, vad vill jag göra av mitt liv och vad är viktigt för mig. Förhoppningsvis kommer alkohol långt ner på den listan. Gör den inte det har man allvarliga saker att fundera över......

2009-10-10 09:19:47
Sussi

:( Hoppas vad det nu än är löser sig! Och för guds skull, släpp det där sista! :) Kram på dig!

2009-10-10 10:16:20
URL: http://sussey.blogg.se/
Susanna Andersson(farmor)

Lilla gumman, strunta i dom andra! Du har ju din goa familj och så oss! Kram!

2009-10-10 16:10:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback