Faktiskt nöjd

Jo men det är sant, helt otroligt men sant jag är faktiskt nöjd med håret, hör och häpna. Jag är förvånad själv måste jag ändå säga, brukar verkligen hata klippa håret eftersom jag älskar ha långt hår, och självklart kommer jag spara ut det nu igen. Men så länge är jag faktiskt nöjd med att håret ser ut som det gör :)


 




Nu ska jag ta upp lillgossen som är på super dåligt humör vilken jävla dag! Sen ska jag ta bussen ner till stan byta till Haga bussen och åka upp en stund till Madde & Amanda. Jag brukar oftast gå men jag har så förbannat ont i knät sedan jag la golvet hemma hos mamma och pappa så jag kan inte gå längre sträckor just nu. Och jag håller verkligen tummarna på att smärtan ger sig snart, jobbigt att ha såhär!...

Och inte har det då kommit någon snö än heller, fast jag klagar inte har gärna soligt och fint ett tag till :)
Ha en bra dag, och ikväll blir det att plugga teori för brinnkära livet!! Vägrar kugga!

Kommentarer
Sandra & Novalie

Det förstår jag! Min lust har försvunnit helt.. jag har inte velat ha kramar, pussar eller nått alls.. Jag känner mig bara anmlät trött och grinig hela tiden sen förlossningen.. :P

Hur gammal är eran lilla? har lagt till dig på msn nu. tack för att du är så snäll =) men du, det är inget måste så du ska inte behöva känna nå tvång =)

2009-10-07 13:55:01
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Sandra & Novalie

Du vart jättefin tycker jag =) men förstår dig samtidigt.. jag hatar verklgein att klippa mitt hår. har inte klippt mig på fyra år, haha =D

2009-10-07 13:57:18
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Emma Viklund

Du ser så fräsch ut, det blev skitsnyggt... roligt med nå nytt ibland! :) Jag vill med fixa mitt hår, men vet inte hur...



ja, undra när första snön kommer! :)

2009-10-07 14:58:01
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
madde

hej!=) har bara testat det 1 gång!=) har börjat gett smakprov på Gröt nu i stället!=) Hon gillar det, dock är hon inte riktigt säker på hur hon ska svälja det..haha!:D Så de blir massa klad! för hon ska ha händerna i ansiktet hela tiden!=) ska testa me lite välling ikväll tror jag!=)

Jag bruka ju göra 120ml ersättning, hur mkt välling tycker du jag ska blanda i??=)

sen är ju lillan mindre än eran kille (i vikt alltså) men de kanske inte spelar så stor roll!=)

fint håret blev!!=)

2009-10-07 15:38:39
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback