Små shoppat

Idag har Tommy varit hemma på förmiddagen eftersom han börjar nu vid fem, så då blir vi ensam igen. Men imorgon är han ledig hela dagem så då får jag fixa smörgåstårtan och plocka löv och sånt där till dopet :)

Varit iväg till Birsta en stund idag, skulle ha en sittdyna åt Jonathans stol..ska ju ha den för träna Jonathans nacke eftersom han inte är stormförtjust i att vara på mage hehe..Sen följde lite annat med hem också.

Just det lillgossen har börja ta fast i saker, ser sååå sött ut. :) Idag när jag vakna och kolla ner i sängen låg han och höll fast hans filt och myste med det.


Han har fått en jätte lång grön krokodil, den är så gullig, så den håller honom sällskap i sängen. Plus en snuttits med en kanin på.
   


 Hehe köpt detta åt mig ;) hahaha eller inte ;)



Lite blandade bitringar


Nagelvård


Örhängen åt mig =) Och nej jag har inte kastat ut en massa pengar på 5 par örhängen, de gick på 25 kr styck :)
   



Ha en bra dag!


Kommentarer
Sandra & Novalie

en massa fina örhängen :)

2009-10-15 18:25:50
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback