Torsdag

I natt har inte varit en bra natt, gossen vakna första gången vid 24?? Hallååå vad är detta, sedan någon gång vid fyra tiden, men hela gårdagen vart fel så jag tror mycket beror på det. Bara hålla tummarna på en bättre natt..

Ska om en stund iväg till Madde men ska försöka få gossen sova 1 timma innan så han är pigg en stund iaf. Ska ladda kameran nu medans jag fortfarande kommer ihåg det hehe...lär väl glömma den bara för det.

Och så vill jag verkligen ägna en tanke åt Berit (Tommys & Maddes mormor) att du klarar dig en stund till så du för glädjen att uppleva både Amanda, Jonathan (hennes barnbarnsbarn) och Melwin hennes son son. Du är en sådan fin människa, jag hoppas verkligen vi får ha dig kvar ett bra tag till. Kämpa på Berit.

På fredag blir nog att festa till det lite, Sussi & Matti ska ha sitt barnbarn över natten. Sist gick det hur bra som helst så jag är inte det minsta oroad. Hehe fast hoppas han är "snällare" än i natt då för deras skull ;) Ska träffa Maria & Timmy sitta här och dricka lite sedan gå ut är det tänkt, blir säkerligen trevligt. Var ju ett bra tag sedan jag och Maria drack, och sist var jag ju gravid (utan veta det) så det är ett tag sen...

Nä han verkar inte vilja sova han ligger bara och skriker...blir lite less nu faktiskt eftersom det skulle vara så bra om han sov en stund nu på förmiddagen så han orkar vara vaken till 14 iaf! Men det kommer nog inte funka idag heller...ja som sagt barn styr ens liv, men jag älskar vara mamma för det, känner mig bara lite låst ibland...

Ha en bra Torsdag

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback