Världens värsta migrän :(

Nu vet jag varför jag spydde i natt, jag vakna med världens värsta migrän, känns som jag ser dubbelt. Fyfan så dåligt jag mår. Och Jonathan skriker och har sig, bara han pratar så känns det som huvudet ska sprängas :( uuuuuh och mår så sjukt jävla illa....jag hatar ha migrän fyfan!

Annars idag ska jag försöka hinna gå till tvättsugan och kolla om tider så jag kan tvätta sängkläder, sen ska jag tvätta här hemma också massor av våra och Jonathans kläder som hunnit bli försmå så jag kan lägga undan dem. Nä nu ska jag gå och ta hand om mitt skrikhalsbarn, för just nu känns det verkligen pest att ha hand om en liten bebis när det enda jag vill är dra en stor svart säck över skallen och gräva ner mig i ett djupt hål...Ajjj säger jag bara :(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback