En liten film

Ja jag hade tänk filma Jonathan när han rörde på sig men när jag kom ner med datorn på golvet haha så låg han bara stilla och titta på sig själv i skärmen, gullungen mammans ;) Så det är vad jag bjuder er på just nu..




Snart kommer Madde & Amanda ner och vi ska vara ute en stund nu är det fortfarande är så fint väder tyvärr kom vi ut liite sen mycket mitt fel för jag sov rätt länge idag när Tommy ändå var hemma och jag tog igen mig lite efter dagarna som varit. Många mammor vilar ju lite extra på helgerna när killarna är hemma Tommy jobbar nästan varje helg så mina vilodagar är mitt i veckorna. :)

Har laddat upp kameran nästan fullt så idag ska jag fan kolla så inte bilderna på gossen blir vita som de blev sist eller inte vita men väldigt ljusa.

Även gjort ännu en sida till min bok :)



Ha en härlig tisdag =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback