- Måndag den 29/8

Nu har jag för några dagar sedan passerat vecka 20, vilket känns skönt. Och på torsdag ska vi på  nästa ultraljud, eftersom vi vart ju rätt tillbaka flyttade sist var tvunga få en ny tid. Imorgon ska jag lämna in bilen på verk staden eftersom västra hjullagret är extremt dåligt och behöver bytas ut.

Och idag har jag suttit och pysslat på lite med en layout till bloggen, och just nu ska jag väl försöka komma på hur jag vill ha min header till denna.
MEN det får bli morgondagens problem eftersom jag känner mig riktigt trött och funderar starkt på gå och sova :)

På torsdag ska jag även upp och prata med en syo om att läsa några ämnen nu under hösten, så vi ser ju hur det går. Hoppas jag får gör a det , vill ha nåt och göra.

Natti natt!

 

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback