Härliga trots!

Kan inge annat än säga att jag är så fruktansvärt trött. Och min son gör det verkligen inte lättare för mig, han trotsar ALLT, kan inte ens säga allt som bara blir fel här hemma. Men jag har iaf fått råd att vid maten att inte ta striderna, utan mata och inte tänka mer på det...för det tillhör trotsen tydligen...SÅ då får han blir bebis igen, på med pipen på muggen och bli matad...Känns ju sådär men tydligen var det väldigt vanligt problem som brukar gå över på ett par dagar till ett par MÅNADER!!! uuuh. Men en sak är iaf säkert, jag orkar inte stida 24/7 för just nu gör jag det. Så vid matbordet har jag gärna det lugnt!



Är verkligen blandat hur jag mår denna gång i min graviditet, idag är en rätt såbra dag, lika så igår mådde bara dåligt en stund på eftermiddag och lite på förmiddagen. Ställde mig även på vågen när jag vakna idag - 2.5 kg sen jag blev gravid...Sist gick jag ner 7-8 kg så det är ändå ett bevis jag mår nog bättre denna gång. Jag går gärna upp lite även denna gång, hade gått upp 4 kg i vecka 32 sist, tror jag sluta på 7-8 kg. Så håller tummarna det blir nåt liknade denna gång, men eftersom jag ändå får behålla mycket mera mat denna gång så kan jag tänka mig att jag går upp lite mer iaf.

Nu ska jag vila en stund, medans gossen tar en vila, han vakna 6, och vi gick upp vid sju så jag är rätt så trött faktiskt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback