Tisdag 6 september

Idag blev det inget dagis för gossen, eftersom de hade planeringsdag igen..Så vi försöker komma på nåt att sysselsätta dagen med, än så länge har det bara varit tåglek som helt klart är nåt av det bästa Jonathan vet...hehe

Men snart ska han få gå och lägga sig vila eftersom vi hålls vakna om nätterna av vägarbetarna som jobbar härutanför heeela nätterna. Inatt var det 2 grävmaskiner, 2 lastbilar och extremt många arbetare som höll på här utanför. Så jag vakna ett ex antal gånger under natten, Och Jonathan gick upp 4.30 tror jag klockan var. Han ville ju kolla vad det var som lät utanför hans fönster! :P Så vi båda är riiiktigt trötta.

Så nu ska jag grädda några våfflor åt oss sedan tar vi en välförtjänt vila.

Kan även tala om att lillan i magen är eextremt aktiv på nätterna, igår var det full rulle i magen, mysigt ÄN. Men jag minns mycket väl att det inte alls är lika mysigt inom en närmare tid hehe :)

Bjuder även på 2 morgon bilder.



 

 

 


Kommentarer
Anonym

Vad fin den svart/vita bilden var! Duktig fotograf och ett bildvänligt motiv!

2011-09-07 08:37:26
Anonym

Och vem är det som skrivit åt mig då? :)

2011-09-07 09:05:15
Susanna(Jonathans farmor)

Glömde helt att skriva avsändare! Men nu vet du att det var jag! Jag är ju inte precis något proffs på datorer som du ju vet!

2011-09-07 14:25:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback