Wilma sover 1 feb

Tänk bara om 2 dagar är Wilma 2 veckor gammal, snacka om tiden springer på. Vi är ju just nu på besök hos min mamma & pappa, och får se när vi kommer hem. Just nu har vi ju ingen bil, den dog när det blev kallt. Just nu är det -25 grader här så kanske inte så konstigt att bilarna lägger av....Och inte förns början på nästa vecka ska det blir "varmare" igen. Värsta fall blir det ju låna mamma & pappas bil hem, så får de hjälpa mig ta reda på vad felet är på bilen....Problem problem....

Hade ju tänkt försöka vara ute en hel del med både Wilma (i vagnen) och med Jonathan men nu går ju inte det...Man får försöka så gott man kan ändå att roa barnen inne.

Och Wilma håller ju oss vakna stora delar av nätterna, men blivit liiite bättre *peppar peppar* nu när vi inte låter klockan bestämma om hon ska ha mat eller ej...

 


Kommentarer
Susanna(Jonathan och Wilmas farmor)

Oj, oj, oj, vilka fina bilder! Saknar dom små trollen! Hoppas att ni kommer hem snart!

2012-02-03 08:24:21
KIKKI

Jag glömmer bort att kika in här märker jag ;) Ser ju att er lilla flicka kommit till världen, man får gratulera :) Hon är ju helt underbart söt! :) Hoppas ni mår bra! =)

2012-02-06 14:13:46
URL: http://kikkiiii.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback