ja vad ska jag skriva?!

Bra fråga? det är ju inte direkt jätte mycket som händer här om dagarna.

Men kan ju iaf berätta att jag är gravid i 11 veckan, och jag har mått ganska dåligt senaste tiden, och inte haft varken ork eller lust att göra direkt mycket. Men nu börjar jag må bättre igen, och jag hade tänkt berätta det på söndag men egentligen spelar det väl ingen roll...

Detta barn är planerat, och väntars början/mitten på juli. Jag ville ha mig ett vår eller sommarbarn, och det blir tydligen ett sommarbarn då :) Fick även idag tid för ultraljudet och det är den 10 feb. Samma datum som Madde har BF (beräknad förlossning)

Magen är inte platt längre heller...den är svullen och den går inte hålla in...ser ut som man ätit lite för mycket bullar ;)



Julen kommer jag fria uppe hos mina föräldrar, och jag åker redan på fredag eftersom Tommy jobbar natt hela helgen, känns inte som det är någon idé att vara hemma då.

Ikväll ska jag bara spela WoW med Hanna :)

Kommentarer
Madde

Roligt att du har skrivit ut om graviditeten nu!! =) Då har du mer att skriva här oxå :D Och som sagt..väldigt komiskt att ni har tid för ultraljud samtidigt som våran lill* är beräknad..haha :P

2008-12-16 20:29:52
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Ulrika (Ica)

Så kul att du oxå börjar blogga om graviditeten :)kommer att kolla din blogg titt som tätt...sköt om dig/Kram

2008-12-17 10:02:03
cattis

JO jag går ju in i vecka 12 om 4 dagar så jag tycker inte det spelar så stor roll :)

2008-12-17 13:42:49
Madde

hehe ja jag veeet :P

2008-12-18 16:49:03
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

men hallåååå...nu kan du väl ändå uppdatera lite oftare?? :P kom igen nu segis!!! haha

2008-12-22 12:23:07
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback