vecka 13

Nu har jag varit hemma lite över en vecka och jag har verkligen inte varit frisk. och idag har jag haft den värsta resan i mitt liv, kan berätta senare den har som sagt varit rent förjävlig. Plus att en jävla nisse-lasse SLOG Mio när jag var i Umeå. Fittor finns det då överallt!!!

mellan vecka 12-13 hände iaf lite saker magen har börja bli riktigt hård längst ner..här kommer en bild, tog ingen utan tröja för jag är alldeles röd eftersom jag är så torr och tror jag fått någon klåda :( OCH FINNAR har jag tydligen också fått JIPPIE :(

Ser ut som jag har lagt på mig lite extra julmat under julen, hahaha
 

Kommentarer
Madde

Men fan vad du har ätit Cattis, ta det lugnt med maten..hahaha..nääärå skojja bara =) Tänk att det är en liten bebis där inne! Själv ska man snart GÅ ner till barnmorskan...suuuck...höres sen!

2008-12-29 08:01:14
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Uppdatera, uppdatera, uppdatera!!! :P

2009-01-02 12:37:47
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Roxy

Hej!

Du verkar vara bra på sånt här med att designa bloggar så om det är okej så skulle jag bli jätteglad om du kunde svara på några frågor angående bloggdesign?

1: om man vill ha en speciell musklickare, som jag såg att du hade, hur gör man då?

2: om man vill ha en speciell bakgrund, med några bilder eller speciella färger hur gör man då?

3: vart klistrar man in färgkoder och hur fungerar dom?

Mvh Roxy

2009-01-07 15:45:59
cattis

om jag ska kunna svara dig på dessa frågor så måste du iaf lämna in din blogg-adress

2009-01-07 20:16:13
URL: http://shadowstorm.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback