Ny tv :)

Ja eller ny kanske den inte är, men iaf för oss är den ju ny eftersom vi aldrig haft den förr :) Men känns skönt att ha en större tv plus den gamla har börja strula så mycket...Men den köpte jag ju ändå när jag var 16 år så det är ju ett bra tag sedan nu. Sedan håller jag på måla om ramar i sovrummet, men jag lyckades spräcka ett glas hahaha LYCKAT värre! men men den ser okej ut iaf....Sedan målar jag även om spegeln i hallen till silver precis som resten av hallmöblerna är. Ska även lägga upp en bild på byrån som tog 3 timmar att sätta ihop och det sjuka var att inget gick emot oss utan det var bara så SJUKT mycket delar....




UPPDATERAT

Så nu har jag tagit kort på byrån och sakerna jag sysslar med idag...





Kommentarer
Ica

Såå fint ju....=)

2008-09-27 22:36:59
cattis

tack du får ta och komma och kolla hur det blev nu =) sovrummet är jätte mysigt så svårt att ta bild på våran sovrum eftersom man får bara en del av det =)

2008-09-27 22:49:31
URL: http://shadowstorm.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback