Ojoj vilket slit

Igår så tvätta vi upp allt tvätt och sprang fram och tillbaka till tvättstuga, lät det hänga kvar över natten gick dit var där 1 timma och vek och fixa tvätten sen hem igen och hängde in och la in allt. Sen tyckte jag att alla skåp här hemma skulle få sig en omgång, eftersom jag tyckte jag sakna alltför många sockpar...fann iaf 6 stycken som jag kunde para ihop med sina partners :)

Sen när man väl är igång så är det svårt att sluta så vi har hammra upp tavlor och satt upp en ljuslinga på väggen i hallen. En jättefin som Tommy fick när han fyllde år men vi har inte satt upp den än bara. Sen satt upp disney tavlorna inne i gästrummet (barnrummet) för det inte ska vara så tomt på väggarna. Och 3 andra söta tavlor som jag haft i hallen som jag tyckte passa bra härinne :)

Har även börja prata om att nu i veckan ta och måla om köket eftersom vi har hittat en passande färg som inte blir direkt dyrt, är ju verkligen inte mycket som man behöver måla i vårat kök. Funderar starkt på ta en typ natur sand färg. Så vi ser väl om det blir vad som händer i veckan...beror väl på om vi hittar exakt det som vi vill ha. :)

Och sedan har jag även fixat med barnkläderna och allt som ska vara till bäbisen. En låda räckte inte hehehe...Men nu gick lådan bättre igen :) Madde var även förbi en snabbis innan de åkte och handla och hon fick med sig lite små saker som vi hade fått av en kollega åt Tommy. Sånt som jag anser inte är riktigt rätt färg för en kille ;)

ha en bra söndag nu ska jag äntligen få vila min rygg för det känns som den håller på gå av på mitten just nu....Aaaajj!


PS// Maria visst har Annie vårat PS2?? Ni låna det för att se på dvd för ett bra tag sen, vi börjar vilja ha igen det.

Kommentarer
Madde

Vad flitiga ni har varit..vill se hur det vart i gäst/barnrummet =) Och tack för kläderna till Amanda, sånt är alltid bra att få :D Har faktiskt lite kläder jag med som ni kan få ta...i pojkfärger och så..om ni vill ha alltså :P Lite extra vardagskläder liksom.

2009-04-05 23:48:25
URL: http://maddoxx.blogg.se/
maria

ni har fatt det for lange sedan. Tommy fick det for ett tag sedan nar han skulle in med mio nar jag och annie stod och vantade pa mamma.:D

2009-04-06 01:18:10
URL: http://lillamaria83.blogg.se/
Anonym

Åh, det är så kul att fixa hemma! :)

Hoppas ni får en mysig påskvecka! Kram

2009-04-06 11:07:55
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/
Anonym

Tack! :)

Jo det e det, jättesköna!

2009-04-06 21:45:59
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/
Anonym

Hej undrar om du har lust att hjälpa mig med en design till bloggen ??;) Sara hade fått så fin :)

2009-04-07 20:38:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback