Torsdag

Senaste två dagar har det ju varit super väder, varför kunde det inte varit det idag också? :( Hoppas vi får bättre väder imorgon. Och imorgon ska vi nog till Sussi o Matti och äta ser det ut som. :) Då måste ju lillen vilja sparka även på sin blivande farmor kan man ju hoppas för hennes skull :)

Jag tycker det är skit mysigt att få sparkar och det är ju nästan hela tiden nu, inte många lugna stunder i magen. MEEEEEEN när han kryper som under revbena eller vafan han gör, så skulle jag bara vilja flytta på honom eftersom det trycker så hemskt, känns typ som han försöker pressa ut dem ur magen...= /

Fått lite kläder av Berit också, hur gulliga som helst :) Till den lilla hummelpojken ;) (och för er som inte vet så kallas jag Humlan därav Hummelpojken )
       


Sen har vi fått en hokus pokus stol av en arbetskollega till Tommy, och det tycker jag bara är toppen, och för den som inte vet hur en sån ser ut kan jag lägga in en bild ;)  Det tycker jag var jätte snällt :) Och 5 super fina Disney tavlor av en som han gick svetsar utbildningen med. :)

       

Något jag ska köpa i maj är ett bärsele eftersom de är inte direkt super billiga och jag har redan problem med ryggen så det kommer underlätta. Får se om jag fyndar på blocket eller om man får lägga ut lite mera pengar på ett nytt...

Fick hem sängkläderna och filten igår, och fyfan så jävla gulligt säger jag bara, mycket finare i verkligheten än på bilderna. Sen det som jag tycker var super är att både kuddfodralet och påslakandet hade en platsdragkedja så kudden o täcket stannar på plats :) Blir och beställa från www.barnparadiset.se fler gånger, ska iaf köpa deras sänghimmel, för sån vill jag ej vara utan, det är så himla gulligt :)

Ja detta blev ju ett ganska långt inlägg..Ha en bra kväll!

Kommentarer
Madde

Jättefina kläder och tavlorna var ju hur fina som helst!!! =) Vill oxå ha disneytavlor till Amandas rum i framtiden =)

2009-04-02 22:21:11
URL: http://maddoxx.blogg.se/
madde

Hehe:D jaa..vi behöver inge mer kläder nu heller..=) Svårt att veta hur mkt man egetnligen behöver..Lite tunna mössor ska jag nog köpa!=)men svårt att motstå allt litet å sött=) men sen skönt att ha det klart!

2009-04-05 15:09:33
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback