1 vecka gammal :)

Nu har våran lilla sötnos blivit 1 vecka gammal, ungefär vid denna tid föra söndagen trodde jag att döden var fruktansvärt nära ;) Men nu känns det myycket bättre ;P

Kan inte fatta att det redan gått 1 vecka, men mycket av det kanske beror på att dagarna på BB kändes inte som nu när man är hemma. Det kändes mer som han var på lån eftersom man vart så förhörd och kollad hela tiden. Nu när man är hemma känns det mera verkligt, och det har börja gå in att man faktiskt kommer vara mamma för resten av ens liv, och det är något stort måste jag då säga...

Jag önskar känslan av att det känns jag blivit överkörd av ett tåg mellan bena skulle släppa SNART! Men jag tror det börjar läka eftersom det sticker och har sig, så kanske om några dagar kan man ju hoppas att det känns mera normalt...





♥ Mamma & pappas lilla prins ♥

Kommentarer
Madde

Jaa redan 1 vecka gammal om ca 30-35 min :D Helt otroligt ju att vid den här tiden för en vecka sen så var han på väg ut och nu är han 1 vecka gammal redan =) Lilla prinsen!! Måste ju få träffa han snart igen :D

2009-08-02 23:09:11
URL: http://maddoxx.blogg.se/
maria

Ja det ar helt otroligt att bli mamma:) ja snart ar han en manad:P tiden gar fortare an vad man tror:P

Lillsotisen dar<3

2009-08-02 23:11:08
Anne

Hejsan



Grattis till det nya tillskottet. Jätte söt :)



Jag läste i ett blogg.se forum att du hade skrivit att du kan hjälpa en med blogg design om man vill och att du gör detta gratis. Tänkte fråga om du har lust att hjälpa mig med min. Eller iallafall guida mig.

Jag har tänkt att jag ska börja blogga här: http://trasdockan.blogg.se istället för adressen som denna kommentar har som länk.



MvH Anne

2009-08-04 11:27:25
URL: http://trasdockan.devote.se
Susanna Andersson

Lilla gomyggan !

2009-08-05 17:24:19
Linda

Kan du hjalpa mig att designa min blogg?:)

2009-08-08 18:53:11
URL: http://catchlinda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback