Bilder

Jag har inte haft så mycket tid att hinna skriva eller lägga upp några bilder, men här är iaf en del av alla bilder som tagits nu i dagarna. Och måste säga det är så underbart skönt att vara hemma, och Jonathan är väldigt snäll men har liiite svårt att sova om nätterna, men älskar sova om dagarna. PRECIS som i magen...hehe så jag hade ställt in mig på vakna nätter :P

Men i natt så tog det ungefär 2 timmar att få han somna in, och efter det så sov han 5 timmar och det var verkligen underbart. Pappa gick upp vid sjutiden och byte blöja och jag tänkte gå upp för göra ersättning, men bröstena ville hellre bli urmjölkade så, så vart det...Då somna han fort om och sov till tolvtiden. Mammas lilla prins ♥

Och nu sover han igen sen 1 timma tillbaka, så vi ser väl när han vaknar till och vill ha mat. Sen blir det nog mat för oss och gå o handla en sväng har slut med toapapper och mjölk. Sen behöver man komma ut känner jag.

Första timmarna + dagarna på BB

               


Första badet, som min mamma fick äran att utföra :)

              


Mamma & son ♥

  



 
6 dagar efter förlossningen, magen har börja försvinna ser väl fortfarande ut som jag är i kanske vecka 15 ;P Men vad förväntar man sig efter inte ens 1 vecka :P

Kommentarer
Susanna Andersson

Gullgubben !

2009-08-01 17:09:34
Victoria

vad fin han är!!! :)

2009-08-01 22:57:08
URL: http://virred.blogg.se/
Rose-Marie Hammarbäck

Efter flera månader en liten övertid,så komm han till värden det under bara (lilla) barnbarnenet som jag hade turen att få vara med under en heldag. Att mata o bada,tänk att man kan fortfarande det sitter i ryggmärgen. Nu är man hemma igen o väntar till nästa gång när han kommer till oss. Mormor.

2009-08-02 09:18:20
Anonym

Åh, grattis! :)

2009-08-02 12:36:58
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/
Therese (Tea)

Vad söt han är grattis till den lille =)

2009-08-02 13:50:53
URL: http://teaochfadi.blogg.se/
Madde

Vilka fina bilder, han är ju så himla SÖÖT :D Hoppas att ni har haft en bra helg och att allt går bra fortfarande...har ju inte pratat nått med er sen i torsdags typ =) Snart måste vi ta en promenad tillsammans oxå!!

2009-08-02 21:20:06
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback