Dopklänningen klar :)

Ojoj, vad snabb hon var nu är dopklänningen klar o jag har fått bilder på den och jag tycker det är hur fin som helst. Ska få den skickat åt mig ni i veckan. =) såå så fin.

I natt gick det bra, han somna vid 23.00-23.30 vakna klockan 4 och åt sedan hade tyvärr blöjan läckt och det var JÄVLIGT synd eftersom han somna när jag mata honom...FAN säger jag bara...så han blev ganska vaken så tog mig ytligare 20 min men det är ändå bra :) Sedan sov han tills 7.20 lång i våran säng o jag låg o såg på nyheterna och tänkte hela tiden nu börjar han snart skrika. Men icke strax efter åtta började han gnölla och då fick han mat o nu sover lille prinsen igen :) Så jag är helt klart nöjd över natten. Men ska köpa andra blöjor, sedan ska jag även köpa vyssanlull tassar till sängen. Eftersom han älskar känslan av att det vaggas, jag brukar vagga hela hans kropp i sängen när han ska sova...och det är lite jobbigt så ska testa sätta tassar på sängen istället.

Sen är han jääätte förkyld o jag har fått spruta koksalt i nästan på han så han inte ska ha svårt för andningen, min lilla stackare. Gjorde det första gången igår på dagen då vart det bra, men i natt var det hemskt men efter en dos så andades han mycket bättre och jag la honom i sängen med mig så jag skulle hålla koll på hur han mådde eftersom han hosta o hade sig men massa. Men han har sovit bra och nu på morgonen är det ganska okej..så vi ser väl han har då ingen feber eller så.

Idag ska jag o Madde gå ner på stan en sväng, jag ska köpa henne en födelsedagspresent fast hon ska få välja den själv. Tänkte hon skulle få ett silverarmand av mig, lite roligare att ha äkta saker än från ur o pen eller vad säger du Madde ;) Sånt går oftast bara sönder. Ska köpa mig själv ett till också om jag hittar något som faller mig i smaken :) Sen kanske hitta några fina kläder, veem vet ;)

Jag började ju tänka på vad jag äter redan i lördags, och jag mätte magen o alla mått och så :) Nu har jag förlorat 1 cm i midjan 1,5 cm om magen, 0.5 cm runt höfterna o 1 cm runt lårena...:D såå glad man blir. Det är säkerligen mina promenader som gör susen :)


En trött liten kille

Kommentarer
L

hehe men hade det bara varit 1 så hade jag inte velat veta. men nu ska vi fråga vad de är för kön på dom =) kan verkligen inte hålla mig! men var ju så chockad sist så att jag inte fick fram ett enda ord..

2009-08-26 15:54:16
URL: http://lillrauta.blogg.se/
madde

sötis!:D va stor han är,lillan väger lika mycket fasst hon är 4 veckor äldre!=)

2009-08-26 18:16:24
Susanna Andersson(farmor)

Vilken fin dopklänning ! Spetsen är så söt !

2009-08-27 06:39:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback