Dopklänningen :)

Ja idag fick vi hem dopklänningen, och jag tycker den är så otroligt vacker, kommer vara så fin på Jonathan. Min älskade lilla gosse. Det är så svårt att ta ett bra kort på den, för den är ännu vackrare i verkligheten, men jag försökte iaf. Så den 17.de oktober så blir lilleman döpt i Sköns kyrka, sedan blir det fika i församlingsgården här i Skönsberg. :) Håller på fundera hur man ska lägga upp det hela, men jag brukar nästan alltid ha bra ideér och få till det mesta :)
Fick betala 795 kr för denna, och det är pengar jag inte ångrar för något, den var så mycket finare än jag kunnat tänka mig, och tanken att MIN son ska ha den på sig på sin dopdag gör den ännu vackrare eftersom den vackraste människan jag vet ska ha den på sig ♥









Sedan har vi handlat en ny soffa, eller ny 1 år gammal från Blocket. En ikeas Ektorp :) Den är ljusare än vad bilden visar, och går jättebra ihop med våra vita fotöljer :) Sedan har vi även köpt en ny tv-bänk och den är STOOOR 180 cm lång i massiv ek, så fin. Ska ner en sväng på stan och kolla om vi hittar några passande ljuslyktor som man kan ha på sidan om, sedan ska jag även handla ett par leggings eftersom igår när jag drog ut soffan (alldeles ensam) så fastnade mina leggnings i soffskrället och gick sönder så nu måste jag köpa ett par till har redan 1 men vill iaf ha 2.

Sedan senare under kvällen kommer veckans matsedel upp för den som behöver mat tips ;) Till lunch idag blev det korvomelett med riven ost och till middag kommer det fintastek med grönsallad och kryddsmör :) Och för er som tvivlar på att LCHF inte funkar kan jag bara säga 6 cm i midjan på 1 vecka, DET DU! :) Skulle lägga upp en bild på magen, men jag hatar mina bristningar sååå mycket att den får bara Tommy "äran" att se *skrattar*

 Ha en bra dag!




Kommentarer
Susanna Andersson(farmor)

Dopklänningen är verkligen fin! Förresten, funderar du på att bli poet? Du skrev ju så fint om Jonathan!

2009-08-31 15:02:24
Cattis

Haha jag kanske borde bli poet ;) Nä men jag älskar ju den lilla gossen och jag tycker han är den finaste i världen (fast det tycker alla mammor) :)

2009-08-31 15:36:17
Sussi

Guuuud vad fin dopklänningen blev!! :)

2009-08-31 17:01:36
URL: http://sussey.blogg.se/
Jessica

Din son är såå söt :)

Du skrev att du kunde hjälpa med utséendet på bloggar och jag och mina vänner är i desperat behov av det!

Snälla maila mig om du kan hjälpa! www.pudertankar.blogg.se

Vi ska imorgon till en fotograf för att fixa bild till bannern men vi har ingen aning om hur man lägger in den sedan, har frågat massor men ingen vet. Skulle bli tusen tacksam till din hjälp!

2009-08-31 19:24:52
URL: http://pudertankar.blogg.se/
madde

ååå,hur gör man en sån där video på you tube,säg för faaaan inte att man måste använda photoshop;);) lär mig!!!!!=) 20kilo gick jag upp,10 har jag gått ner, och jag har INTE gjort ett skit,legat å latat mig..haha! Så nu undrar jag vad LCHF är,? Så kanske jag får bort de sista me de,för vad de än är så verka de funka för dig;)

2009-08-31 22:58:41
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
madde

ååå,hur gör man en sån där video på you tube,säg för faaaan inte att man måste använda photoshop;);) lär mig!!!!!=) 20kilo gick jag upp,10 har jag gått ner, och jag har INTE gjort ett skit,legat å latat mig..haha! Så nu undrar jag vad LCHF är,? Så kanske jag får bort de sista me de,för vad de än är så verka de funka för dig;)

2009-08-31 22:58:51
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Cecilia Nilsson

Hej, Gud vilken fin blogg du hade :)

Jag behöver hjälp med en sak.

Om jag ska sponsra ett företag som vill att jag ska lägga ut som en bild på sidan av min blogg typ som "reklam" hur gör jag då?

Förstår du hur jag menar?

Det ska inte vara en länk utan som en "bild" som man kan klicka på på sidan av bloggen. hajjar du? haha hoppas du kan hjälpa mej



Ps: en jätte bra tävling i min blogg just nu var med om du vill

Love Cec

2009-08-31 23:11:10
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
syrrans bror.. :P = svar till madde

använd bara windows movie maker...finns inge lättare program typ :D

2009-09-01 00:35:26
Elleonora

Dopklänningen var verkligen jättefin! :)

Precis som sötisen!

2009-09-01 14:50:33
URL: http://elleonora.wordpress.com
Madeleine

Dopklänningen är jätte fin :) Gillar den vita spetset som hänger bredvid dom blå banden, jätte fint! Värt varenda krona tycker jag ! :)

2009-09-01 19:48:05
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
anonym

Grattis till er son! Jättefin!

En fråga; har du helt slutat amma eller delammar du och ger ersättning?

Ha det så bra!

2009-09-02 19:00:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback