Hemma hos mammsen o pappsen

Nu är jag och Jonathan uppe och besöker mormor och morfar i västerbotten. Och här uppe blir vi tills på lördag så då blir vi borta lite över 1 veckas tid. Tommy jobbar ändå mest bara så vi hade fått varit väldigt mycket ensamma, så det är alltid trevligt med extra sällskap och någon som är villig att mat o byta blöja någon gång om dagen. Som min kära mamma gör och jag är väldigt tacksam för det :)

Har även köpt en systemkamera idag av min kära bror, en Nikon D40 så nu kommer det bli ännu mera bilder än innan, och jag är såååå kär i min kamera. ♥ Jag älskar ju verkligen ta kort så detta en dröm som blivit sann :) Så nu kommer lilla Jonathan bli en riktig fotomodel ;) Suttit hela kvällen och läst hur olika funktioner funkar, men shit så svårt det är, det är inget man lär sig även en natt...men det gör inget alltid kul att lära sig något nytt :D

Nä nu ska jag fortsätta läsa, och sedan krypa till sängs.
Sov gott alla nattugglor




















Kommentarer
Madde

Fina bilder!! Ska bli roligt att få testa kameran på Amanda oxå :D Få lite "riktiga" bilder på henne med en riktig kamera!

Såg att Jonathan har rivit sig själv i ansiktet ganska mycket..försök att riva naglarna på honom och köp sånna där små "vantar" som skyddar mot det, så slipper han ha rivsår överallt =) Annars har jag sånna vantar hemma som du kan få när ni kommer hem. Ha det bäst där uppe!! Kram

2009-08-16 23:08:57
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Pappa

vilka fina bilder på jonathan=)pappa saknar dig så mycket

2009-08-16 23:41:45
Alice

hejhej! såg på en sida att du kunde göra header till blogg. Om du har tid får du gärna höra av dig :) mvh Alice

2009-08-17 00:24:44
URL: http://aliceaagren.blogg.se/
Susanna Andersson(farmor)

Han ser redan ut att ha blivit större ! Saknar honom så mycket ! Världens snyggaste !

2009-08-17 13:54:31
Madeleine

Hej tjejen, gud va stor han har blivit! Var bara lite nyfiken på om du ammar honom eller inte? Såg att ni ger han flaska nämligen..



Många kramar!

2009-08-17 22:36:20
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
johanna

Hej Cattis! Kolla in denna sida....fotosidan.se



Där har du mkt tips om kamera o teknik. Läs helst "hemläxorna"...där står det mkt matnyttigt kring kameran o det är beskrivet på det enklaste vis :)

2009-08-20 09:55:57
URL: http://johannawistrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback