Ingen rast o ingen ro...

Igår väl var jag o Jonathan ensam eftersom Tommy jobbade kväll, och vi myste o lekte i det nya gymet som han bara ÄLSKAR :) han ligger och små ler emellanåt när det kommer en passande sång. Sedan tog vi en promenad på över 1 timma, men då var vi verkligen inte lika nöjda längre...fan han skrek nog halva vägen haha...och när jag var på affären JIPPIE...men men han var uttråkad för när jag kom hem o tog upp honom var han nöjd 20 min innan han fick mat. Sedan fick han bada och han bara njöt och såg så nöjd o glad ut. Sen natta jag honom vid 22 tiden och sov tills 2.30 gav honom mat sedan tog det väl 15 min att somna i lugnt o stilla i sin säng utan några krusiduller :) Sen vakna han igen vid 7.30 Tommy mata honom innan han gick på jobbet, men jag vakna av att han hosta till och spydde ner hela sängen så det blir renbäddning idag!! :P Lillstackarn. Så nu försöker jag fördriva lite tid så magen får lugna sig men det är ju inte det lättaste när han är hungrig men ska vänta en stund till. Ligger än så länge i gymet o är så nöjd lyssnar just nu på "klappa händerna" =)

Idag blir det att ta en promenad nu på dagen vid hans sovtid 11-17 där någonstan emellan är han lätt att söva :) Annars kan det bli jobbigt att vara ute o gå och sluta som gårdagen med bara massa skrik...Lät på Madde som hon ville träffa oss under dagen också, så det hoppas vi på, 2 mammor måste ju försöka hålla varandra sällskap, och vi är ju sämst på träffas trist nog...men vi är båda lite lat tror jag ;)

Nä nu ska jag steka 2 ägg och sedan servera han frukost och jag behöver nog tvätta av honom eftersom det blev spya i håret hehe...Kul morgon! :P


Och en liten morgon bild :)

Kommentarer
Susanna Andersson(farmor)

Jättefint gym !

2009-08-24 09:29:29
madde

lillan har sovit hela nätter nu 2dagar irad, kan ju hoppas de håller i sig=)=)

2009-08-24 13:43:03
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
L

vad gullig du är! jag tar gärna emot allt jag får =) är väldgt tacksamt för sånt.. hehe ja kroppen ändras de är jag medveten om och det är mödan värt, får ju nåt helt fantastiskt utav det, men ibland känner man sig lite obekväm. men man vänjer sig =) ja de är mysigt när det rör sig, fast lite obehagligt ibland, hehe. vet inte ens om dom sparkar, rör sig eller om det bara är "bubbel" man vet ju så lite än =)

2009-08-24 21:11:31
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Therese (tea)

Hej!!! jo med mig är det bra lite rastlös bara om dagarna till af ger mig en osa anställning...

Hur e det med er ? vad söt bebisen är hur gammal är han nu?

2009-08-25 09:53:52
URL: http://teaochfadi.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback