lördag

Idag har varit en bra dag, lilleman har varit så snäll och varit på så bra humör. Vi har ut en sväng med Sussi och Matti, och sussi körde våran bil eftersom annars hade vi inte rymts. Köpte 2 bodys åt min guddotter Amanda, så fina så, sedan blev det 1 till lilleman också en ljusbrun med små apor på.
Sedan fick lillen vysslan lulltassar av sin farmor och farfar och han somna som en stock bara jag rörde lite lätt i sängen :) Men snart ska han inte få sova nå mer för snart är det baddags.

Sedan nu ikväll har jag kört pilates för 2 gången denna veckan, känner mig verkligen inte i toppform haha, har aldrig kämpat o frustat så mycket som jag gör just nu när jag gör pilates. Jag som alltid tyckt det varit så enkelt *skrattar* Nu vet jag hur andra känt det ;) Men det kommer ge resultat som är underbara, det vet jag sedan tidigare rumpan o lårena blir så himla fasta av pilates. Körde lite lätt mage också, men mest åt sidan eftersom jag fortfarande har ca ett lillfingers mellanrum mellan magmusklerna...så tar det lugnt.

Har varit ut en sväng, släppte Berits vovvar nere vid Petersvik nu ikväll. Och nu ska vi sätta oss och se en film som går på tv. Sedan är jag rätt stolt över mig själv, jag flyttade bilden själv och parkerade om den. :) Fast jag var något nervös eftersom det var bilar överallt och det är kolsvart ute, men den står så fint därnere nu :)

Natt natt!

Kommentarer
Elm

Hej! Fin blogg du har :) Kom och besök min: http://storamolnet.blogg.se/

Ha det bra!



2009-08-29 22:06:19
URL: http://storamolnet.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback