Mor och son

Maten jag gjorde idag blev otroligt goood, som sagt det var ungsgrillad fläskfilé och sedan lindade jag bacon runt den. Gjorde eget vitlökssmör och tillsatte lite persilja i, sen åt vi detta med ungsstekta grönsaker som jag hade marinerat i vitlök. Jag säger bara MUMS :)

Nu ikväll sitter Tommy o doppar räkor i en stark dippsås som vi har hemma, vet inte om jag är sugen men vi ser väl. Sen ikväll var vi duktiga och gick en promenad på ca 50 min, men det började regna och jag har sådan hemsk mensvärk så kände bara att jag ville hem och sätta på mig morgonrocken. Och Jonathan sover redan, men han lär vakna om ett tag och vilja ha mat har inte ätit snart på 5 timmar, bra han har börja kunna hålla sig längre o längre stunder. :)

Natti natt!


Dagens middag


Här är några bilder som pappa har tagit av oss, han var så gullig så vi måste ju visa upp han :) sen kul om jag får finnas med ibland på korten också haha ;)






















Kommentarer
Alfva (Pebbles82)

Vilken underbar frilla Jonathan har! :-) Och superfin mamma med såklart.. ;-)

2009-08-29 12:03:26
URL: http://alfvan.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback