Norrlands hälsning


En liten uppdatering
Jonathan fick ju en jätte fin filt av min farmor allstå hans gammelfarmor :) När hon låg på sjukhuset träffa hon en dam som var en riktig höjdare på att sticka så hon gjorde en beställning på denna underbara filt :) Den är verkligen egen så det är ingen annan som har en lika :)

 

Här kommer en liten hälsning från oss i norr (västerbotten). I natt somna Jonathan vid tio tiden och vakna vid halv fyra tiden och åt mat och somnade om igen vid halv fem. Så mamma klagar inte att få sova några timmar per natt iaf. Sedan vakna igen vid halv sex och hela sängen var blöt så mormor fick byta den eftersom jag hade lagt mig i soffan i rummet höll på dö av värmeslag. Sen somna lillen om igen i mormors famn o sov tills jag kom in vid nio tiden och gav honom mat o byte. Sen har vi roat oss mest hela dagen, var en sväng på pappas jobb för visa upp de lilla underverket :) Sen trodde jag han ville sova men icke, han var vaken o nöjd framtills ett tiden och sen sov han i sin vagn, och sover än får se när han vaknar nu när det vart några timmars vaken tid med mys både med mamma/mormor/morfar :)

Igår lärde jag mig fikparkera, det gick rätt så bra och blir nog en sväng ut ikväll också :) Får se om vi tar en sväng o kollar efter kantareller också. Var ju ut och sökte i lördags, men då var de vi hitta så små så vi skulle ge dem några dagar att växa på sig. Håller tummarna att regnet som kom här i söndags o måndag gav svamparna lite växtkraft :) Var även på syn undersökning igår, och synen hade då inte försämras sedan jag var tonåring vilket känns riktigt bra. Så då kan jag forstätta ha mina vanliga glasögon o inte slänga ut en massa mer pengar på sånt :)

Och så bjuder vi på några bilder av oss, hehe typ första bilderna som jag är framför kameran när lillen också är med ;) Tvinga morbror fredrik ta ett kort sedan tog vi 2 själva :)

Ha en bra onsdag!
ps// Tommy jag saknar dig något så sjukt, men snart är jag hemma igen, pussar o kramar från oss ♥




Kommentarer
Sussi

japp hon flaxar som attan öht när hon är irriterad, spec om hon är hungrig ;) Jaa det är så gulligt, bara smälter varje gång. Visst innan log hon i sömnen oså, men är ju en helt annan sak =)

2009-08-19 18:34:57
URL: http://sussey.blogg.se/
Susanna Andersson(farmor)

Vad söta ni är !

2009-08-19 18:36:09
Din man

vad fin ni är på bilderna gumman!Saknar er så mycket =)

2009-08-19 19:59:50
Madde

Vilka fina bilder :D Och vilken fin filt han har fått!! Tycker att han ser ut att ha växt jättemycket sen sist jag såg han..nu måste vi träffas när ni kommer hem ju! =) Hoppas ni har det bra där uppe! Kraam

2009-08-19 23:25:01
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Ojdå äter han så mycket?? Amanda äter ju ca 235 ml och hon är liksom 6½ månad..haha :P Fast det är bra att han växer och äter! Ja jag skulle gärna vilja att du sminkade mig men jag vet inte om jag hinner det..vi ska vara hos Bella och Jocke runt 16-tiden och vara där innan, och sen gå till festen tillsammans..den börjar 18.00. Men annars får jag väl sminka mig själv då..har grön och svart ögonskugga hemma som tur är!! =) Japp jag köpte tyg idag i militärmönster..så jag ska till mamma ikväll och sy ihop nånting bara..och göra lite smådetaljer bara..blir nog skitbra det.

Jaa jag ska börja gå ut och gå varje dag och även träna kanske..måste göra nånting!! Men vi får prata mer om det när du är hemma =)

Höres på msn ikväll kanske!

2009-08-20 15:33:14
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback