NU har magen äntligen börja försvinna :)

Sen jag börja med Tupler metoden har magen nästan försvunnit, visst det finns hud kvar men lite magträning ska den nog bli bra igen :) Hehe man måste ju tänka så iaf. Nu har jag köpt LCHF stenhårt sedan i måndag/tisdags och jag har redan tappat 1 kg o 2 cm i midjan :) Och jag är så långt ifrån hungrig som man kan komma. Ska ta o äta laxen från igår nu strax. Man blir så glad när det funkar o man inte är hungrig. Och jag har ork som jag inte haft på månader, nää nu ska jag köra på detta och kommer ner så jag är nöjd med mig själv igen. En ca 10 kg eller så, beroende på vart fettet försvinner...

Hehe o totalt o sminkad eller gårdagens smink *skrattar* men men jag tog bilden för jag vill se skillnad sen när det börja hända saker :)


Kommentarer
Madde

Tack gumman :D Ses snart!!

2009-08-28 12:26:00
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här babe ;-)

2009-08-29 16:19:34
URL: http://carolinefrank.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback