Nybadad

Då har den lilla gossen fått ett bad, även fått lite shampoo i håret, han har ju så mycket hår att vi tyckte det var dags att testa tvätta av det lite lätt. Och direkt efter han hade badat fick han mat och spydde både ner sig själv o pappsen, hehe det är ju super när man är nybadad o allt. ;)

Jag hoppas natten blir bättre än den som var, uuha jag sov kanske 1 timma sammanlagt i natt innan jag bad Tommy vid halv sex komma och lägga sig inne med Jonathan så jag fick sova sista timman innan han åkte iväg och jobba. Annars hade jag aldrig överlevt dagen, eftersom har var lika enda framtills två tiden idag, men sen har han mest bara ätit o sovit vidare...Lite nervös att han börjar vända på dygnet hehe sova på dagarna vaken på nätterna. KUL!!!

Nä nu ska vi sätta oss o se tv, och hoppas lillen är vaken en stund till så kanske han är lite tröttare nu ikväll. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Madde

Joo men hon har börjat få mer och mer hår faktiskt =) Fast det är ju ganska ljust :D

2009-08-13 10:05:01
URL: http://maddoxx.blogg.se/
MichellesMamma<3

GUUUUD så fin din blogg är :D:D



haha ja jag behöver verkligen tänka på figuren haha ;) kramis

2009-08-13 20:40:29
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Cecilia

Hej Catharina!

Jag hörde av mor (UMÖ) att du hade blogg så jag tänkte att jag kunde skicka ett grattis! Vilka fina bilder du tagit och lagt upp. Hoppas ni mår bra, ta hand om er. Grattis igen!

2009-08-17 01:21:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback