ojoj vad han växer :)

Nu kan lilleman ha storlek 62 och han är 4 veckor gammal idag :) hehe han kommer bli en stor pojke. Tommy ställde sig på vågen med honom o nu väger han om detta stämmer över 5 kg, vilket den gjorde sist när Tommy ställde sig på vågen o med BVC våg. Shit han växer då pojken min. :) Och han har börja små prata mer o mer, så gullig och han är extremt mycket mer vaken, sedan håller han nästan upp huvudet helt själv nu, vänder o har sig med det lilla huvudet :) Såg igår också att han börjar försöka vända sig från rygg till sidan, men inte riktigt än..men snart så för han är riktigt nära :)

Och nu står min lilla röda bil därnere på parkeringen, ska be matti eller sussi flytta på den när de kommer förbi idag, eftersom  man bara får stå 1 dygn på samma plats. Ska ju ringa mitthem nu i veckan och säga att jag vill ha en parkeringsplats men tills dess måste jag eller någon flytta bilen varje dygn. Men det ska nog gå bra :)

Nu har vi varit iväg och handla lite saker åt lillen, ett babygym vart det som de kan ha i flera omgångar eftersom den har flera funktioner :) Sedan en tavla där man kan göra fot/hand avtryck sedan sätta kort varje månad tills han är 1 år :) Ett fotoalbum som jag länge funderat på, sedan en liten skallra eftersom han har verkligen börja hänga med o vill grepa saker ibland :)

  






Såhär ska en prins sova ♥


Kommentarer
Susanna Andersson(farmor)

Gullgubben.

2009-08-23 22:24:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback