Så duktiga sååå

Igår var jag o Madde ute och gick med barnvagnarna, vi gick fram o tillbaka till Granloholm, tog ungefär oss 3 timmar. Kanske skulle tagit mindre tid men hehe varken hon eller jag har ju den bästa kondisen. Sedan stanna vi o tog en fika också :) Sen stanna vi o tog en massa bilder och sånt, men härligt var det iaf att få röra på sig, känns som det behövs nu efter 9 månaders stilla sittande.

Nu ligger lilla Jonathan o pratar under babygymet, såå sött :) Han är så nöjd när han ligger där, kan ligga en bra stund vilket är riktigt skönt så man får egen tid. Hehe han har ju varit rätt bökig i natt vaken varannan timma. Men det är mest vårat fel eftersom han sov för mycket igår...Men jag har då sovit i natt det är Tommy som hade natten eftersom han är ledig. Men jag sa åt honom hela kvällen "du måste väcka honom annars kommer natten bli ett helvete" och gissa vem som hade rätt???! JO JAG!! Nu har han nog lärt sig att man inte kan låta honom sova på kvällen *skrattar*

Idag ska jag snabbstäda upp lite här hemma, veckohandla mat. Vi har ju börja tänka på vad vi äter mer o mer nu äter efter LCHF/Atkins/Gi-noll, och än sålänge känns det bra. Jag vet att det kommer den dagen då orken är slut men det varar högst 1-2 dagar sen mår man bra igen :) Det är ju kroppen sätt att ställa om sig. Ska snart steka lite ägg o bacon (nyttigt va;)
Igår åt vi en taccogratäng som var hur god som helst :) Idag ska vi käka kräftor :) Och till lunch blir det resterna från igår vilket jag inte klagar på :)

Nä nu ska jag vänta in Våra bästa år, och steka mig en frukost, diska ur nappflaskorna, men inte bränna dem som jag gjorde med en napp här i förrgår :/ lyckad som man är :P Sen har vi BVC i eftermiddag vid två tiden, får se nu om något hänt *himlar med ögonen* :) Men ska hinna med en promenad under dagen också, och hinner inte Madde så går jag själv måste försöka hålla mig igång så kondisen blir bättre, hatar flåsa varje steg jag tar.

Och jag har ÄNTLIGEN slutat blödda, igår kom liiite smått och än idag har inget hänt, så nu tror jag det börjar ge med sig :) tog 1 månad uuuh, och snart kommer väl mensen bara för det, och med all värk o elände.

Nä ha en underbar dag. Måste bara bjuda på en bild från igår på Maddes lilla dotter Amanda.  Ha en bra dag!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback