Shoppat lite kläder

Idag blir det ungsgrillad fläskfilé med marinerade grönsaker, marinerade vitlöksklyftor, mjuk ost och grönsallad. Jag säger bara MUMS!! Ska börja laga maten nu. Egentligen är jag så sugen att göra ett brack idag från min diet för en lite krogrunda, men känns som jag kanske inte hittar tillbaka till detta då igen så jag väntar någon vecka till så jag kan klara av att återgå till detta ätande igen sen efter man har "syndat"

Var en sväng förbi Barnens hus och jag hitta 3 bodys o 2 pyjamas. Och gick bara på 200 kr sammanslagt så jag är så nöjd. Sedan fick han en liten tiger med ett hjärta som ska sitta på vagnen :)


Denna är ju bara för söt..


första bodyn, men björnar på


2.a bodyn och denna är med små får


3.de, och denna har små flygplan o hus som mönster


Denna är urgullig, små söta elefanter med hjärtan


Och denna tycker jag var bara cool :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback