Billigt

Uppdatering
Jonathan ska bli fotad på söndag klockan 12, va kul. Vad jag har sett så är tjejen riktigt duktig på ta bilder och har egen studio. :) Tack Frida att du tar dig tid.



Köpte mig 2 par påslakan idag från internet, tycker de var riktigt fina och 49 kr paret är verkligen ingen kostnad :) Behöver lite nytt som inte är en MASSA hår, hehe alla utom kanske 2-3 sängkläder har ju hundarna också legat i. Och nu har vi ju ingen vovve här och kommer vi ha han så har han förbud att sova och vara i sängen. Sen älskar jag vit :)

Har annars inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt. Imorgon är Tommy hemma så då kanske dagen blir lite mera roligt kan man ju hoppas iaf.

Nu lägger Tommy gossen, sedan blir det mys framför tv, säkerligen något gott till också. :) Ha en bra kväll.

Och nu har jag gjort 5 stycken bloggar, går ju som sagt rätt snabbt om jag redan har mallar :) Gjort små ändringar på en del...


Kommentarer
Madde

Vad kul att han ska bli fotad =) Vad kostar det då?

2009-12-07 21:18:05
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback