Bror min på besök

Idag ringde bror min och fråga om han fick komma ner till hos, och självklart får han ju göra det ( han bor där mina föräldrar bor ca 35 mil härifrån i Västerbotten. ) Nu sitter vi och väntar på att klockan ska gå så vi kan åka ner på stan och gå på discobowling :) Och ta någon cider/öl nere på stan. Sen blir det bara ta det lugnt här hemma för en viss person har tappat leget, starkt jobbat liksom :P Men vem vet han är ju ändå 25 år och ser ju inte direkt ut som 17 så kanske vakterna är snäll man vet ju aldrig.

Och jag har sjukt mycket träningsvärk sedan bodypumpen, men det gick iaf bättre än vad jag trodde iaf. En super duktigt instruktör, och sånt gillar jag. Man kommer liksom igång bättre då :)

Ha en bra kväll

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback