En sväng ute i vintern

Var ut en sväng för vi skulle handla på affären, tog även en middag på Sibylla, sen jobbade vi oss hem i snöstormen...uha gick knappt ens styra vagnen. Hoppas det är bättre väder imorgon för då har jag tänkt ta en promenad, men är det sånt här väder stannar jag nog hellre inne eftersom går knappt ens köra vagnen...Fattar inte ens hur folk som har små cityvagnar tar sig fram???

Sen har jag även byt till sittdelen på vagnen nu, och så fick han sin härliga åkpåse som är så varm och mysig :) Han var så söt när han satt där och titta på all fallande snö. På affären somna han och sov tills vi kom hem. Sen fånga jag upp 6 stycken zebrafiskar som inte trivdes nå bra hos oss så Berit fick dem :) Hehe och vilken jakt innan vi fick tag i dem. Jonathan stod i mitt knä och kolla på när Tommy jaga de små fiskarna som är sjuukt snabba, och han skratta flera gånger när Tommy misslyckades hahaha ;) Sötunge ♥

Sen "byggde" jag om Jonathans babygym så det blev ett litet piano som han kunde sitta och spela på i mitt knä, det var skoj, men han var trött så vi får testa det imorgon istället då han har mera ork att sitta upp.

Nä nu ska jag snart gå och lägga mig, ha en fortsatt bra kväll!

   

   

  


lite coola bilder
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback