Ett bra upplägg?

Jag sitter och funderar på ett bra och effektivt upplägg på mitt tränings schema, kör ju 4 dagar i veckan styrketräning, kör igenom hela kroppen, 2-3 muskelgrupper per gång. Och försöker hinna med 20-30 min kondis pass innan jag styrketränar för att sätta extra fart på förbränningen o kondisen.

Idag vart det bena som sagt.

Först benmaskinerna sedan blev det utfall med vikter och benböj med vikter, så bena är riktigt genomkörda nu. Och 35 min på trappmaskinen, känner mig som sagt rätt trött i bena. 

Hoppas det blir lite varmare nu i veckan så jag kan ta promenader eftersom jag inte kommer hinna ner på gymmet denna vecka.

Sen hörde jag ju att Erkkis begravning var den 14 jan så tyvärr kan jag ju inte gå...men inte så mycket att göra något åt. :(

Nä nu är det nog dags att sova...natten


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback