God Jul på er

Vi haft en riktigt trevlig jul, lugn och stillsam. Tycker bara det är så synd mamma o pappa inte kan stanna längre än tills imorgon :( Men jag ska åka upp så fort jag bara blir klar med körkortet och stanna iaf 1 vecka.

Och OJ vad Jonathan har fått saker, och det tackar vi jätte mycket för tack tack.

- Han har fått
1 blå skjorta
1 röd skjorta
1 bamse body
1 blå/svart body
brandmansdräckt
6 par byxor, tre av dessa är jeans andra är olika mjukisar
Handuk med huvud
Mummin mugg
Pippmugg med vovve på
En mjuk nalle
Tygklossar
Byggklossar
Skattkammarboken den blå
Nalle puh aktivbräda
en nalle som pratar och sjunger
Nalle puh talrik
En ljudbok/pekbok
Små leksaker
Pengar till gåstol
Lära kryp boll
Mjukis hund som går framåt
Mössa
Skölpadda som lyser med stjärnor


Så vi är mycket mer än tacksamma :)

 



Sen fick jag

1000 kr av min kära farmor
En dammsugare av mamma o pappa
Stekpanna
Mjukisdress rosa (hihi tack Berit)
Halsband & örhängen ( av sussi o Matti)

Nä nu ska vi bara ta det lugnt och se på tv och imorgon blir det krogen :) Och den 27.de blir det SHOPPING :D SPENDERA SPENDERA :P hahaha Nä jag skoja. Men vi ska se om vi hittar en passande gåstol :)

Kommentarer
Madde

Bara så du vet så är brandmansdräkten en pyjamas ;) Om du inte ska gå på maskerad då..hehe =) Nä men köpte den för att den var tuff! Hörs imorrn!

2009-12-24 23:30:27
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback