God natt


Idag söndag har jag verkligen inte gjort mycket, bara slappat och tagit det lugnt. Och nästan återhämtat mig från bodypumpen i torsdags, så imorgon ska jag träna, känns skönt. Sen ska jag kolla efter en tid för spinning i veckan också. Och sedan igår fick vi lussekatter av Tommys föräldrar, riktigt goda så tack Sussi. I veckan jobbar Tommy rätt mycket, men i helgen är han ledig vilket känns super bra.

Nu i helgen har min bror varit på besök och i fredags kväll så körde vi bowling och Fredrik (min bror) vann, men det är skitsamma tycker bara det var skoj att göra något. Sen på lördagen var vi en sväng på Birsta men vart ganska less på alla människor som var där så vi åkte hem och laga till en god middag och bara såg på tv och umgicks istället. Och idag åkte min bror vid tolvtiden. Tack Fredrik för ditt besök.


I veckan ska jag också försöka hinna gå upp till Madde och fotografera Amanda, jag ser ju hur veckan ser ut. Och hur vädret är, inte överförtjust i dåligt väder...Men som sagt bara måndag imorgon/idag, så jag hinner nog. :)




God  natt!


Kommentarer
Madde

Jaa klart du hinner!! :P Du vill väl oxå ha julkort? Är väl inte direkt jobbigt att gå från er och upp hit på 10-15 min! :P Annars vill jag iaf låna kameran några timmar en dag om jag får, så jag kan ta på Amanda iaf..=) Men jag vill gärna att du tar korten! Tommy jobbar ju ändå, du vill väl inte bara sitta inne? :)

2009-12-14 10:22:44
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback