Hjärnskakning

Igår när vi var ute ramla jag ganska illa, trodde mest jag slog höften, men vaknadae i natt och mådde så funkansvärt dåligt, yr, kallsvettig och mådde illa som fan. Men jag kände ändå inte att jag ville åka in vi blev råda av sjukhuset att komma in på kontroll men jag ville inte behöva åka upp på sjukhuset själv...Så Tommy blev hemma idag för jag mår bättre men inte bra :(

Ska ta det super lugnt nu hela dagen...för finns nog inte ens en tvekan att jag fick en lätt hjärnskakning så som jag mår :(

Kanske om jag börjar må bättre under dagen ska vi ut en sväng med pulkan som vi köpte igår :) En röda babypulka och gossen satt så himla bra i den :) Värsta åket ;)

Ha en bra dag

Kommentarer
Elin - Mamma till William

Jag berättade bara vad jag HÖRT, jag har inte sagt att det är sant eller inte. Jag är själv vaccinerad och likaså min sambo!!

2009-12-30 16:12:09
URL: http://elinkratz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback