Köpt lite saker till jonathans rum

En stor och härlig matta till Jonathans rum, och en härlig taklampa som gav ifrån sig riktigt bra och mysigt ljus på samma gång.


 


- Några stycken tygklossar (JULKLAPP)
- En leksak som spelar och sjunger ramsor från en bok (JULKLAPP)
- Sen en 10-bitars pusselmatta som vi har redan nu så det är ingen julis, ska köpa 1-2 pack till idag hehe första Jonathan gjorde när jag la honom på mattan var kasta sig runt haha, så jag förstod ganska fort att vi behövde några till pusselbitar hehe :)

- Sen köpte jag 2 armand, ett som var nersatt som jag tycker var ganska fint så här till vardags, och ett med strasspärlor som jag kan ha till fest eller när man vill vara lite finare.
- Och ett par örhängen, som jag bara älskar :)
- Var på Fyndlagret igår också, och fynda ett litet 20 liters akvarium för 50 kr, behövde ju ett litet eftersom mitt andra höll inte riktigt tätt ;) Men detta är ett alldeles lagom för köket . :)
- Frostad boll som man kan ha i fönstret köpte jag också, har en röd stor köpte en liten vit.

Idag ska vi ut till Birsta en snabbis, för vi glömde köpa hyllor hahaha...duktig man är eller inte...Sen som sagt lite mera pusselmatta. Sen ska vi städa och sätta upp en lampa på väggen i vardagsrummet..


Tommy och Jonathan testar den nya mattan ;)


Kommentarer
Elleonora

Vart finns pusselmattan att köpa? Riktigt fin måste jag säga!!

2009-12-02 14:28:48
URL: http://elleonora.wordpress.com
Elleonora

Ja verkligen superfina! Kanske skulle passa in i Edwins rum sen... när nu det blir klart... :)

2009-12-02 18:40:53
URL: http://elleonora.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback