Lördag -stjärnfall

Var tänkt jag skulle gå upp i ganska bra tid idag, men så vart det faktiskt inte..men men skönt att sova. Efter vi varit vakna en stund kommer Sussi förbi o hämtar gossen och Tommy o jag drar ner en sväng på gymmet. Körde kondis i över 30 min plus bena, så nu känner man då att man lever om jag säger så ;) Får se hur veckan som kommer blir med träningen men kanske måndagen iaf.
Sen blev vi bjudna på middag hemma hos Tommys föräldrar, så det tackar vi för. Kom hem för en liten stund sen, ska snart ta en dusch medans Jonathan vilar. Sen bara umgås resten av kvällen.

Men på vägen hem från sussi o matti upptäckte vi något mycket udda, jag såg att någon glittra till i ena av Jonathans ögon så jag kollar och upptäcker att det sitter en liiten glitter stjärna inne på hans öga...och jag kan säga innan vi fick ut den lilla stjärnan fan vilket helvete vi hade...men nu är den ute, men hur kom den ens dit är ju den STORA frågan???

 <------- Bild på stjärnan. Nog för gossen är en stjärna men vi hoppar gärna över att han ska få dem i ögonen ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback